Форум: "Прочее";
Текущий архив: 2007.05.13;
Скачать: [xml.tar.bz2];
ВнизКак выципить мелодию которая подоется на колонки? Найти похожие ветки
← →
ArtemESC © (2007-04-10 23:11) [0]И затем сохранить в файл?
← →
Andy BitOff © (2007-04-10 23:22) [1]Total Recorder например
http://www.google.ru/search?num=30&hl=ru&newwindow=1&q=Total+Recorder+%2Bwarez&btnG=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA&lr=
← →
ArtemESC © (2007-04-10 23:27) [2]Andy BitOff © (10.04.07 23:22) [1]
А если чего-нибудь бесплатное?
← →
Andy BitOff © (2007-04-11 00:00) [3]А по ссылке, вроде бесплатно ;)
← →
Карелин Артем © (2007-04-11 10:38) [4]Стандартная программа в виндовсе. StereoMix как источник звука для записи.
← →
Сергей М. © (2007-04-11 11:46) [5]
> Карелин Артем © (11.04.07 10:38) [4]
Источник записи, именуемый "StereoMix", характерен, как правило, для карт, поддерживающих AC"97-интерфейс. Для иных же карт этот испочник может именоваться по-другому либо вообще отсутствовать.
← →
Prohodil Mimo © (2007-04-11 11:49) [6]сперва прослушать, заучить, а потом голосом напеть на микрофон :о)
← →
Desdechado © (2007-04-11 12:18) [7]> сперва прослушать, заучить, а потом голосом напеть на микрофон
Соединить выход со входом. Бысто, дешево, сердито.
← →
oxffff © (2007-04-11 12:21) [8]Вам поможет DIRECTX
DirectMusic
using Microsoft® DirectMusic® to capture and play sounds in applications written in C and C++.
или DirectSound
using Microsoft® DirectSound® to play and capture sounds in applications written in C and C++.
← →
Карелин Артем © (2007-04-11 12:23) [9]
> Сергей М. © (11.04.07 11:46) [5]
Может, но я это способ использую лет так 10. Не могу вспомнить как источник звука этот назывался на звуковой Ess1868 и подобных, но принцип нисколько не изменился.
← →
@!!ex © (2007-04-11 12:34) [10]Таки DirectSound умеет захватывать звук и выдавать данные в виде Wave.
"What U Hear"?
← →
oldman © (2007-04-11 15:30) [11]
> Как выципить мелодию которая подоется на колонки?
А откуда она подается?
Не из файла?
← →
Чапаев © (2007-04-11 15:31) [12]> [11] oldman © (11.04.07 15:30)
Да хоть из игры, фильма и мп3 сразу...
← →
oldman © (2007-04-11 15:34) [13]
> Чапаев © (11.04.07 15:31) [12]
Тады "Звукозапись".
Программка таккая.
А в микшере переключаешь источник входного сигнала.
← →
oxffff © (2007-04-11 15:38) [14]
> Таки DirectSound умеет захватывать звук и выдавать данные
> в виде Wave.
> "What U Hear"?
The Power of DirectSound
DirectSound enables the playing of sounds with very low latency and gives applications a high level of control over hardware resources.
By using the DirectSound interfaces in your application, you can do the following:
Play sounds from files or resources in WAV format.
Play multiple sounds simultaneously.
Assign high-priority sounds to hardware-controlled buffers.
Locate sounds in a customizable 3-D environment.
Add effects such as echo and chorus, and change effect parameters dynamically.
Capture WAV sounds from a microphone or other input.
DirectSound works on Microsoft® Windows® 98, Microsoft® Windows® 2000, and later operating systems. Some functionality, chiefly capture effects, is available only on Microsoft Windows XP and later.
DirectSound and DirectMusic
DirectSound and DirectMusic are separate components of DirectX with some overlapping functionality. Both play WAV sounds, and DirectMusic ultimately synthesizes all sounds into waveforms that are played through DirectSound buffers.
DirectMusic is a much more full-featured API that offers a complete solution for most audio scenarios in games and other interactive applications. Despite its name, DirectMusic plays all kinds of sounds including nonmusical sound effects. DirectSound is the API of choice for scenarios that require low-level management of hardware resources, such as games with many short sounds that must be played with the lowest possible latency and use of system resources.
You can use the DirectSound API independently to play WAV sounds, even in applications that use DirectMusic to play other content. You can also use DirectSound to manipulate sound buffers that are managed by DirectMusic. For example, you can obtain a DirectSound buffer from a DirectMusic audiopath and move it in 3-D space.
The following table summarizes the functionality offered by the two APIs.
← →
Сергей М. © (2007-04-11 15:39) [15]
> Карелин Артем © (11.04.07 12:23) [9]
Способ-то способом, но Автору делать, если в списке имеющихся источников он не обнаружил ничего похожего ни на "StereoMix" ни на "What U Hear", но тем не менее карта у Автора заведомо поддерживает такую фичу ?)
← →
oxffff © (2007-04-11 15:43) [16]Ну минимум.
Выход соединяешь со входом. Далее capture by DirectSound.
Максимум захват звука с выхода. Хотя и под вопросом.
Явно не указано.
Хотя это
Add effects such as echo and chorus, and change effect parameters dynamically.
может указывать на такую возможность
Страницы: 1 вся ветка
Форум: "Прочее";
Текущий архив: 2007.05.13;
Скачать: [xml.tar.bz2];
Память: 0.48 MB
Время: 0.046 c