Форум: "Потрепаться";
Текущий архив: 2003.07.21;
Скачать: [xml.tar.bz2];
ВнизПочему когда я прорисовываю Canvas на Image пользуясь примером Найти похожие ветки
← →
Кен (2003-07-04 05:47) [0]из статьи http://www.delphimaster.ru/articles/grad/index.html , по нему ( Canvas"у ), иногда пробегают какие-то полосы. Как этого избежать ?
← →
Романов Р.В. (2003-07-04 06:58) [1]DoubleBuffered := True
← →
Кен (2003-07-04 07:11) [2]Помогло )))
А в чём секрет фокуса то ? Его надо потом обратно или можно так отсавить ? Зачем он вообще этот Двойной буфер ?
← →
Романов Р.В. (2003-07-04 07:18) [3]Так и оставляй.
Determines whether the control’s image is rendered directly to the window or painted to an in-memory bitmap first.
property DoubleBuffered: Boolean;
Description
When DoubleBuffered is False, the windowed control paints itself directly to the window. When DoubleBuffered is True, the windowed control paints itself to an in-memory bitmap that is then used to paint the window. Double buffering reduces the amount of flicker when the control repaints, but is more memory intensive.
When a windowed control is a dock site and has an associated dock manager, it must be double-buffered.
← →
Кен (2003-07-05 02:42) [4]> Романов Р.В. © (04.07.03 07:18)
Понял. Спасибо.
Страницы: 1 вся ветка
Форум: "Потрепаться";
Текущий архив: 2003.07.21;
Скачать: [xml.tar.bz2];
Память: 0.44 MB
Время: 0.087 c